הדפסה על קנבס l הדפסת תמונות על קנבס l קנבס איכותי באימדיה פרינט בירושלים

הדפסה על קנבס l הדפסת תמונות על קנבס l קנבס איכותי

הדפסת תמונת קנבס בירושלים
תמונת קנבס כולל מתיחה ומסגרת עץ לתליה

הדפסה על קנבס:

בשני העשורים האחרונים הפך בד הקנבס (יש שירשמו קנוואס) לפופולארי גם עבור אנשים פרטיים ולא רק עבור בתי עסק, אמנים ואנשי מקצוע. כיום ניתן להדפיס על בד קנבס תמונות וציורים מכל סוג שהוא, בכל גודל ולכל מטרה. צריך למצוא רק את בית העסק שיעשה את זה בצורה הטובה ביותר כדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

מהי הדפסה על קנבס?

קנבס ארוג, חזק מאד, אשר אריגתו היא למעשה אריגה גסה. בתחילה השתמשו בבד קנבס לצורך הכנת מפרשים ואוהלים. לאחר מכן החלו להשתמש בקנבס לצרכים אמנותיים ולצייר עליו ציורי שמן. הדפסה על קנבס שירתה בראשיתה אומנים שהיו מעוניינים לשכפל את היצירות שלהם על מנת ליצור העתקים למכירה. עם התפתחות הטכנולוגיה החלו גם אנשי מקצוע כמהנדסים ואדריכלים להשתמש בשיטה, וכיום משמשת הדפסה לצרכים שונים גם עבור אנשים פרטיים.

תמונה לבקשתך:

רוב האנשים שמעוניינים בשירותינו, מעוניינים בדרך כלל להדפיס תמונות וציורים מיוחדים על בד קנבס בשל מראהו האצילי ועמידותו. את ההדפסים הללו ניתן לבצע מתוך תמונות רגילות או דיגיטליות, רק חשוב לזכור כי איכות הצילום תשפיע על איכות התמונה. כמו כן ניתן להגדיל את הצילום לתמונת קנבס בגודל שרוצים. לבסוף, על מנת לשמור על תמונת הקנבס לאורך זמן, מצפים אותה בציפוי לכה ומונעים שחיקה ודהיית צבע של התמונה.

נפלאות הטכנולוגיה:

מדפסות הקנבס הראשונות השתמשו בשיטה של צביעה באמצעות ארבעה צבעים, מה שגרע מאיכות ויופי התמונה. כיום, קיימות מדפסות בעלות יכולות הדפסה משוכללות ומתקדמות בעלות שילוב של שנים עשרה גוני צבע, המוכיח את איכותו ואת נאמנותו למקור. קיימות שתי שיטות להדפסה על בד קנבס – הפיגמנט והסולבנט. בשיטת פיגמנט משתמשים בדיו המעניק אפשרות ליצירת גוונים ודיוקים מקסימליים, אולם סוג דיו זה אינו מחזיק מעמד בתנאי האקלים. בשיטת הסולבנט משתמשים בצבע על בסיס שמן ופחות עמיד בסביבה חיצונית של שמש או לחות. אם אתם מחפשים הדפסה איכותית ומרשימה, פנו אלינו ונעניק לכם הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת, בהתאם לגיל הילדים, מצבם וכדומה.

פוסטים אחרים שעשויים לעניין אותך