אימדיה פרינט - בית דפוס בפורמט רחב -אי מדיה פרינט -בית דפוס בירושלים

אימדיה פרינט - דפוס מתקדם, שילוט ולייזר

ברוכים הבאים לאתר הרשמי של אימדיה פרינט ירושלים

למענה מהיר אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מומחיות

המומחיות שלנו

הדפסות

מגוון החומרים הרחב עליו ניתן להדפיס אצלנו באימדיה פרינט מקנה גמישות לכל מוצר ולכל תנאי. ניתן להדפיס על מדבקות ויניל, מדבקות קיר, שלטי חוצות, מדבקות לזכוכית הרכב ופח הרכב, בד סינטטי לדגל, נייר רגיל ונייר סינטטי עמיד. בנוסף אנו באימדיה פרינט נותנים שירות התקנה ללקוחותינו.

הדפסות על חומרים קשיחים

בזכות מדפסת משוכללת ויחידה מסוגה בירושלים כיום, אנו יכולים להדפיס על כל מוצר שתחפצו, כולל מוצרים עגולים ובקבוקים. הניסיון שלנו מהווה פתרון יצירתי עבור לקוחותינו.

חיתוך לייזר

אנו בית הדפוס הראשון בירושלים שהכניס אל קורת גגו מכונת חיתוך בלייזר, המכונה שלנו מדויקת ברמת המיקרומטר (מיליונית המטר). במכונת הלייזר שלנו ניתן לחרוט, לצרוב, לחתוך, ואפילו לצייר תמונה חרוטה.

מוצרי קד״ם

אצלנו ניתן להדפיס ישירות על מוצרי קידום מכירות כדוגמא - עטים, דיסק און קי, בקבוקי יין, מטענים ניידים ועוד מגוון רחב של מוצרים לקידום מכירות. אצלנו ניתן לבנות בהתאמה אישית למוצרים

שילוט

תתכוננו לבלות מעל כולם. צוות העובדים שלנו יודע לבנות את השלט שלכם בצורה החדה ביותר והבולטת ביותר. עם הניסיון שלנו נדע להתאים את השלט שלכם למידות הרצויות, בגודל הרצוי, בעובי המבוקש, וכמובן בצבע התאורה. נוכל להשתמש במגוון רחב של חומרים המתאימים לתנאים שונים. ובזכות מגוון המכונות המשוכללות שלנו והניסיון העשיר נדע לתת מענה גם לפרויקטים מסובכים במיוחד.

מתקני תצוגה

בנוסף לקטלוג מתקני התצוגה שלנו הכולל רולאפים, דוכני דייילים, גב במה וקירות תצוגה, אנו גם בונים בהתאמה אישית ללקוחותינו מתקני תצוגה אישיים ממותגים ומוארים המתאימים להציג את המוצר שלכם בדרך הראויה לו ולהבליט את המותג שלכם מעל פני כל האחרים.

unnamed (1)

מדבקות רכבים

בין אם תרצו עיטוף מלא לרכב, עיטוף חלקי, רק חלונות, או דווקא לשים רק לוגו צורני על הרכב. אצלנו תקבלו את הפתרון המושלם. אנו מתקינים מדבקות על אלפי משאיות, רכבים מסחריים, רכבים פרטיים, אופנועים ואמבולנסים.

מדבקות קיר

אנו מייצרים מדבקות קיר לפי העיצוב והבחירה שלכם. המדבקות שלנו חזקות במיוחד עם למינציה לשמירה על פגמנט הצבע לאורך שנים. אנו יודעים לעטוף קירות בכל גודל ובכל זווית. לכם פשוט נשאר לדמיין את התמונה על הקיר.

ברוך הבא, מי אנחנו?

אימדיה פרינט בית דפוס בפורמט רחב

חברת אימדיה פרינט מתמחה בתחום השילוט, דפוס פורמט רחב, חיתוך לייזר וכרסומת, הדפסה ישירה על מגוון חומרים, מוצרי קד"מ ומתקני תצוגה.

החברה הוקמה בשנת 2010 ע"י יוסי אילוק, לאחר ניסיון של למעלה מ 25 שנה בתחום דפוס האופסט הותיק והדפוס הדיגיטלי.

אימדיה פרינט שמה לה למטרה – איכות עבודה יוצאת דופן, מקצוענות ללא פשרות, שירות שירות ועוד שירות.

מאות פרוייקטים לחברות הגדולות בארץ מדי יום

מקבץ מעבודותינו :

שילוט לעסק

גדר מדברת

מדבקות קיר

מתקני תצוגה

שילוט פנים

מדבקות לעסקים

מבין לקוחותינו

לקוחות ממליצים

כי אין כמו להקשיב לביקורות מלקוחות אמיתיים

הסטודיו שלנו עובד עם אימדיה במגוון רחב של הפקות - כנסים, תערוכות, עיצוב משרדים ועוד - הכל סוּפר-מקצועי וזריז, ויוסי הוא איש שמאוד נעים לעבוד איתו!
דב אברהמסון
סטודיו דב אברהמסון
אנחנו משרד ותיק להפקות דפוס, עובדים עם אימדיה פרינט כבר מספר שנים. נהנים מאוד מחווית העבודה, אנשים מקצוענים, אמינים ומאוד שירותיים. מי שמחפש עבודת איכות בבית דפוס בוטיקי עם שירות vip אימדיה פרינט זה המקום. אימדיה פרינט עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בתחום הדפסות בפורמט רחב, המוצר המוגמר איכותי ביותר, דבר שנותן לנו כלקוח ערך מוסף מול הלקוחות שלנו. שמחים כל פעם מחדש לעבוד איתכם על פרויקט נוסף.
אילן כהן
2 מפיקים בע״מ
המשרד שלנו עובד עם אי מדיה שנים ארוכות, לשביעות רצוננו המלאה. זריזים, עומדים תמיד בלו"ז ויודעים לתת שירות , עשינו יחד מספר פרויקטים גדולים לצד אינספור הפקות שוטפות. ממליץ בחום!
יוסי פוליטי
משרד פרסום פוליטי
1
שנות נסיון
1
פרוייקטים מדי שנה
1
מכונות דפוס

צרו איתנו קשר דרך האתר ונענה בהקדם!